
Sunnuntaina 21.12 pelataan vuoden viimeinen Timanttiturnaus ylipainehallissa. Vuorossa on ensimmäinen 11v11 pelimuodossa järjestettävä turnaus.
Päivän aikana mukana on Huiman lisöksi JyPK T12, MuurY ja WJK/SaPa YJ.
Turnauksen otteluohjelma https://www.huimajuniorijalkapallo.fi/api/documents/download/30553
Tervetuloa kannustamaan!
Lisätietoja turnauksesta minna.porrassalmi@huimajuniorijalkapallo.fi tai 040 576 3552
| 01.01.2026 08.00 | P2018 Timanttiturnaus pelataan su 4.1. |
| 27.12.2025 09.00 | Lisäharjoittelujakso 2 alkaa tammikuussa |
| 23.12.2025 16.00 | Oikein Hyvää Joulua! |
| 21.12.2025 16.42 | T2011 Timantti-turnauksen tulokset |
| 18.12.2025 12.23 | Tule mukaan liikkumaan loppuvuoden vapaille vuoroille! |
| 18.12.2025 10.00 | Su 21.12. pelataan tyttöjen 2011 Timantti-turnaus |