
Sunnuntaina 21.12. pelattiin tyttöjen 2011 Timantti-turnaus.
Tässä ensimmäisessä 11v11 Timantti-turnauksessa oli mukana neljä kovaa joukkuetta.
Päivän finaaliottelussa kohtasivat JyPK T12 ja Huima. Tasaisessa ottelussa JyPK T12 vei voiton lopulta tuloksella 1-0.
Pronssiottelussa MuurY sai vastaansa WJK/SaPa YJ:n. Peli päättyi Muuramen voittoon 3-1.
Päivän otteluiden tulokset https://www.huimajuniorijalkapallo.fi/api/documents/download/30564
Kiitokset kaikille osallistujille ja onnittelut palkinnonsaajille!
Timantti-turnaukset jatkuvat su 4.1. ja vuorossa poikien 2018 ikäluokka,
| 01.01.2026 08.00 | P2018 Timanttiturnaus pelataan su 4.1. |
| 27.12.2025 09.00 | Lisäharjoittelujakso 2 alkaa tammikuussa |
| 23.12.2025 16.00 | Oikein Hyvää Joulua! |
| 21.12.2025 16.42 | T2011 Timantti-turnauksen tulokset |
| 18.12.2025 12.23 | Tule mukaan liikkumaan loppuvuoden vapaille vuoroille! |
| 18.12.2025 10.00 | Su 21.12. pelataan tyttöjen 2011 Timantti-turnaus |